דיור מוגן בשרון – הבחירה באיכות חיים טובה יותר

מה אנחנו בסך הכול מבקשים בגיל השלישי? ליהנות משקט ושלווה ולחיות בתחושת בטחון אך גם להעשיר את היום-יום, להכיר עולמות חדשים ולבלות עם החברים והמשפחה והכי חשוב – לשמור על העצמאות שלנו. דיור מוגן בשרון יכול לספק לנו את כל זה ויותר מכך.

המגורים בדיור מוגן אמורים לספק לנו לא רק סביבה בטוחה יותר ומותאמת לשינויים שמתרחשים בגיל השלישי, אלא לאפשר לנו לשמר ואפילו לשפר את איכות החיים שלנו. ואומנם לכל אחד מאיתנו יש בוודאי ראייה שונה באשר לשאלה מהי איכות חיים טובה, אך רובנו בסופו של דבר נחפש את אותם מאפיינים – מצד אחד אוויר טוב, נופים ירוקים ופסטורליים ושקט ומצד שני קרבה למרכז העניינים, לחנויות ולמקומות בילוי ותרבות. בחיפוש אחר איכות חיים טובה נחפש גם סביבה אנושית איכותית וטובה, תשתיות טובות ועמידות, מרחב נקי ומטופח ויותר מכל – הקירבה הפיזית לאנשים שאנחנו אוהבים, המשפחה והחברים.

אחד האזורים בארצנו הקטנה שיכול לענות בצורה מושלמת לכל אחד מהמאפיינים האלו והפך בשנים האחרונות לשם נרדף לאיכות חיים הוא אזור השרון, ומכאן שבחירה בדיור מוגן בשרון היא בחירה באיכות חיים טובה יותר. בין נחל הירקון מדרום לנחל אלכסנדר מצפון, בין הרי השומרון ממזרח לים התיכון ממערב  נפרש האזור שיש יגידו היפה ביותר בארץ ישראל. מאז שנותיה הראשונות של המדינה הוקמו בשרון ערים גדולות ומצליחות לצד מושבים וקיבוצים משגשגים שמשכו אליהם אוכלוסיות איכותיות מכל הטוב שיש למצוא בארץ, אנשי עסקים אמידים, אקדמאים, משפחות צעירות ועובדי אדמה שמטפחים את השדות החקלאיים הרבים בשרון. ומדי שבת וחג אזור השרון מושך אליו המוני מטיילים הפוקדים את הטבע הפורח, מצוקי הכורכר, הנחלים וחופי הים היפהפיים.

דיור מוגן בשרון בבית הכי משפחתי שיש

בלב נתניה המתחדשת, לצד שכונת עיר ימים החדשה ובסמוך למרכזי קניות ובילוי, וכמה דקות נסיעה מחוף הים של נתניה נמצא דיור מוגן משפחתי מהאיכותיים והמבוקשים בנתניה ובאזור השרון כולו. בלב גנים שני מבנים הממוקמים במרכז החדש של נתניה, סמוך למרכזי בילוי מצד אחד ובתוך מרחב ירוק מוקף בגנים ירוקים. במבנה המגורים הראשון שנבנה 80 יחידות דיור, ולצידו מבנה חדש שבו עוד 40 יחידות דיור אשר יחל להתאכלס בחודשים הקרובים. כל אחת מיחידות הדיור עוצבה בקפידה כדי לספק את צרכיהם של בני הגיל השלישי תוך עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר של נגישות ובטחון אך גם כדי להשרות אווירה נינוחה ונעימה לדיירים, אווירה של בית, אווירה של משפחה. השטחים הציבוריים בבית לרבות הלובי, הקפיטריה, חדר כושר, חדרי סטודיו והאולמות  מספקים לדיירים עושר של פעילות פנאי והעשרה ומאפשרים להם לקיים סדר יום מלא עם מגוון חוגים ואירועי תרבות. מרפאת הבית של לב גנים מספקת לדיירים שירות רפואי 24/7 המוענק על ידי צוות מקצועי, מיומן ואדיב. סביבה המגורים הנעימה, הפרטית והבטוחה לצד הקרבה של לב גנים למרכזי הקניות הגדולים בעיר, למתחמי הבידור ולרצועת החוף היפהפה של נתניה, מאפשרים לדיירים ליהנות מתחושת בטחון ונוחות לצד קיום אורח חיים עצמאי וחיוני. 

להישאר במקום מוכר ואוהב

הבחירה בדיור מוגן באזור השרון היא בחירה באיכות חיים טובה, אך עבור רבים מדיירי לב גנים היא גם הבחירה להישאר בסביבה המוכרת לצד המשפחה והחברים האוהבים. המעבר מהבית הישן לדיור המוגן הוא שלעצמו שינוי משמעותי, אך היכולת להישאר קרובים לסביבה המוכרת הופכת את המעבר לנעים יותר, ולכן עבור התושבים הוותיקים של יישובי השרון, או עבור מי שהעתיקו את מגוריהם ברבות השנים לשרון – זוהי הבחירה המושלמת. דיור מוגן בשרון יאפשרו לדיירים להמשיך לארח את המשפחה האוהבת ולהתארח בביתם הסמוך למקום מגוריהם החדש. במקום להתגעגע יוכלו הדיירים ליהנות מחיוכם המתוק של הנכדים ומהחיבוק החם והאוהב לעיתים קרובות, ובכלל לשמור על קשרים טובים עם החברים הוותיקים מבלי לכתת את רגליהם ולהטריח את עצמם בדרכים, וכמובן להמשיך ולפקוד את בית הקפה הקבוע שכבר מזמן הפך לחלק משגרת היום-יום שלהם. 

ובעוד שהשמירה על הקשר הטוב והחם עם החברים הוותיקים, דיירי לב גנים נהנים מיצירת חברויות חדשות עם שכניהם, חבריהם לבית לב גנים. מגוון ההפעלות והחוגים בבית מקרבים בין הדיירים ומאפשרים להם מה שרבים מאמינים שהוא בלתי אפשרי – להרחיב את הלב עוד ולהכיר חברים חדשים בגיל השלישי.

אחרי שנים של עשייה בלתי פוסקת וגידול המשפחה, הגיל השלישי זו ההזדמנות שלנו להניח לכל טרדות היום ופשוט ליהנות מהחיים, ולשם כך כדאי למצוא את המקום שיאפשר בדיוק את זה. המעבר לדיור מוגן בשרון כמו לב גנים מאפשר לנו ליהנות מחוויית מגורים שלווה ונעימה המתאימה לצרכים של בני גילנו בסביבה פסטורלית ושקטה מבלי להתרחק ממרכז העניינים.

עוד מהבלוג שלנו

דילוג לתוכן